loonstra.reismee.nl

Nog een nachtje slapen en dan ..... Thailand here we come!

Onze rugzakken zijn gevuld en staan klaar om te vertrekken.Nog een nacht in ons eigen bed slapen en dan kan ons avontuur echt gaan beginnen. Morgenochtend rond 10.30 uur brengt (o)pa ons naar Schiphol en 's middags om 15.30 uur vertrekken we dan richting Dubai. Na ongeveer 6 uren vliegen landen we 's avonds in Dubai. We hebben daar een wachttijd van ongeveer 3 uur. Vanuit Dubai vliegen we door naar Bangkok en als het goed is komen we in Bangkok rond het middaguur aan (plaatselijk tijd uiteraard). Kunnen we direct even een stukje cultuur opsnuiven voordat we ons bedje induiken.

We zullen het gaan beleven ....

Jane Viss

Hi Alette, Sjoerd, Marnix and Yvette,
What adventurous people you are ! Have a great time. Tho I can't read the dutch I can enjoy the photos.
Praying for a safe trip as well.
Love,
Jane

Jane Viss

Don't know what I am supposed to do !!!

Bram van der Naalt

Als jullie dit lezen dan ben je in Thailand verwacht ik. Ik wens jullie een fijne tijd toe.

pa en ma

hallo kinderen en kleinkinderen hier weer even een berichtje uit Marum
Ik heb vanmiddag een nieuwe computermuis gehaald en nu werkt alles weer perfect, dus kunnen wij jullie weer volgen. Johan en Dineke met de kids zijn Donderdagavond al weer thuis gekomen. Verder is alles hier oke, behalve het weer maar het zal een beetje droger worden zoals het schijnt. Wij zijn maar niet meer weggegaan met de caravan vanwege het weer. Groetjes en nog veel plezier verder en wij blijven jullie wel volgen. (O)pa en (O)ma