loonstra.reismee.nl

Dag 22 - terug naar huis

Dag 22 - terug naar huis

Vandaag gaan we jammergenoeg alweer naar huis. We vliegen om 18.00 uur (plaatselijke tijd) dus we hebben eerst nog een hele dag door te brengen. We staan toch niet al te laat op want we willen nog naar de Wrentham Outlet bij Boston.

We shoppen daar ongeveer twee uur en zijn er dan wel klaar mee. Het is behoorlijk warm, 34 graden.. pfff.

We moeten de auto om 15.00 uur weer inleveren dus we moeten ook op tijd op het vliegveld zijn. Nog even voltanken en dan inleveren. Het is er echt heel druk met het inleveren van auto’s, het gaat achter elkaar door. Als dat allemaal geregeld is, gaan we met de shuttlebus naar het vliegveld.

Daar checken we onze bagage in en dan is het ook alweer 16.00 uur dus het duurt niet meer zolang, voor we vertrekken. Uiteindelijk vertrekken we om 18.35 uur. De vlucht verloopt voorspoedig, gelukkig geen rare hobbels onderweg zoals op de heenreis.

Om 7.00 uur landen we in Düsseldorf. Nadat we onze bagage hebben opgehaald, gaan we eerst maar even koffie drinken, het is voor ons dan 1.00 uur ‘s nachts en we moeten nog een eindje terugrijden naar huis.

De auto is snel terug te vinden en we beginnen rond half 9 aan het laatste stuk van onze reis. Om half 1 draaien we de oprit op en zijn we weer thuis.