loonstra.reismee.nl

Dag 19 - naar het strand op Cape Cod

Dag 19 - naar het strand.

Vanochtend konden we lekker rustig aan doen want we hoefden niet van hotel te veranderen. Het ontbijt bestond uit koffie of thee, muffins, cake en croissants en gekookte eieren. Niet helemaal wat we hadden verwacht maar we hoefden er niet voor op pad. We konden gewoon wat.ophalen en op ons eigen miniterrasje buiten opeten. Heerlijk.

Na het ontbijt gaan we op naar het strand want dat is wat we vandaag zouden doen. Eerst nog even tanken, bijna 24 liter voor $ 15,00. Dat is toch niet te geloven! We gaan eerst naar Sandy Neck Beach. Maar het water is daar wel wat koud en het schijnt aan de andere kant van het schiereiland warmer te zijn dus zoeken we een ander strand op. Je betaalt een keer parkeergeld en dan mag je de hele dag bij alle stranden parkeren dus dat is wel handig.

We gaan naar het volgende strand en daar is ook meer zand in plaats van stenen, loopt wel zo makkelijk. We blijven de rest van de dag op het strand en verbranden helaas ook nog een beetje. Op de terugweg wat boodschappen halen en dan terug naar onze kamer in mooie East Sandwich.