loonstra.reismee.nl

Dag 2 in Chiang Mai

Deze dag blijven we in de stad. We slapen lekker uit en gan dan op zoek naar ontbijt. Dat vonden we aan het einde van de straat. We gaan maar weer voor de yoghurt met fruit en french toast, altijd lekker. Omdat we vandaag een rustdag hebben doen we dus ook rustig aan. Beetje wandelen in de hete stad bijvoorbeeld want vandaag doet de zon erg z'n best. Als we (Sjoerd en ik) ook weer terug zijn op de kamer splitsen we ons op. Sjoerd en Marnix gaan met de tuktuk naar Pantiplaza en Yvette en ik gaan op zoek naar een gezichtsbehandeling. Die vinden we verderop in de straat. Speciaal voor ons moet er nog iemand worden gebeld want er was deze ochtend niet genoeg personeel blijkbaar. Maar de behandeling was heerlijk. We kregen wel vijf keer(geloof ik) weer een ander smeerseltje op ons gezicht. Tijdens zo'n masker werden we ondertussen ook nog even gemasseerd. We kwamen er weer weg met een perzikzacht huidje. 's Avonds was er een nightmarket in onze buurt. Je weet niet wat je ziet: de hele straat stond vol met kraampje voor zover je kon kijken. En vooral heel veel eten. Het lijkt wel of de Thai niets anders doen dan eten en drinken. Je kijkt je ogen uit. We zagen deze keer ook gebakken krekels. 't Is dat ze net een wafel hadden gegeten anders hadden ze er vast wel een geproefd, aldus de rest van de familie. Jaja ... Nou doe mij maar een wafel! Tot zover onze dag in Chang Mai. Morgen gaan we scooters huren, kijken hoe dat bevalt.