loonstra.reismee.nl

Dag 1 Koh Phangan

Een stralende dag lacht ons toe vanaf de zee! Vandaag gaan we lekker luieren. Marnix is helaas nog steeds ziek en blijft in bed liggen. Hij leeft op crackers en water. Hopelijk gaat het later wat beter. Omdat het strand zo dichtbij is gaan we toch even zwemmen. Het water is in het begin heel ondiep en je kunt er niet zo goed lopen want er is veel koraal en daar kun je beter niet op gaan staan, zoals Yvette en ik direct al merkten.

Sjoerd en ik gingen 's morgens nog even op zoek naar een nieuw onderkomen want morgen moeten we hier weer uit. Dat vinden we een eindje verderop, helaas niet direct aan het strand maar wel vlakbij en met airco (ook wel heel lekker in deze hitte). Sjoerd huurt die dag nog een scooter en gaat 's middags nog even met Yvette verderop kijken. Ook wel leuke accommodaties maar we besluiten toch maar voor deze op loopafstand van onze huidige huisjes te gaan.

De rest van de dag brengen we luierend en zwemmend door. Zelfs Marnix gaat 's middags nog even in het water. Het is tenslotte ook net een warm bad.

's Avonds blijven we gemakshalve bij onze huisjes en eten in het bijbehorende restaurant met uitzicht op de zee. Prachtig!