loonstra.reismee.nl

Dag 2 Kho Phangan

Vandaag gaan we naar ons nieuwe verblijf: Sea Salad resort. Om 11.00 uur vertekken we van het strandhuisje.Sjoerd vertrekt op de scooter met zijn twee rugzakken en wij gaan lopend. Dat is dichterbij maar wel over het strand dus dat lukt niet meet een scooter. We installeren ons - gewoon de rugzak in de hoek zetten - en gaan vervolgens in de buurt iets drinken. We besluiten nog een scooter te huren zodat we vanmiddag ergens anders heen kunnen rijden om te zwemmen. Dat is snel geregld en we pakken onze zwemspullen en toeren naar het strand. Daar kun je mooi snorkelen: Yvette en Marnix zien zelfs een clownvis (Nemo). We wachten tot de zon ondergaat om mooie foto's te maken en vertrekken dan weer naar ons nieuwe onderkomen. ' Avonds nog even lekker uit eten en dan is de dag al bijna weer om. Dan ontdekken we ook nog dat er free wifi is, leuk voor de Yvette en Marnix kunnen ze lekker even op MSN.

vissfish@aol.com

What an adventure you are having !! I thimnk you are so brave and daring ! That isn't in my blood !
Thankful you are having such a great time.
Love,
Jane

vissfish@aol.com

Ooops I misspelled think !