loonstra.reismee.nl

Dag 3 Kho Phangan

En alweer een dag op het tropische eiland. Vannacht heeft het even lekker geregend en geonweerd, een echt tropisch buitje. Ondanks dat was de temperatuur niet veranderd. Als je vanuit zo'n airco kamer weer naar buiten stapt is het net een warm bad, warm en vochtig.

We besluiten na het ontbijt op onze montainbikes te stappen en op zoek te gaan naar een leuke zwemlocatie, want hier aan het strand is het water 's ochtends ver te zoeken. Het is dan echt eb.

Ondertussen kunnen we dan nog even kijken naar weer een andere locatie om te overnachten. Tja je moet wel een beetje blijven reizen nietwaar. We toeren wat rond en gaan kijken bij een waterval. Nou ja waterval, laat dat water maar weg dat was niet te zien. Het was te droog geweest blijkbaar. Na nog een stukje rondgetoerd te hebben op zoek naar nieuwe onderkomens kruist een hond plotseling ons pad. Sjoerd en Marnix waren er al langs, maar helaas Yvette en ik niet. Wij maakten een schuiver met onze fiets en hielden er een paar mooie schaafwonden aan over.

De rest van de dag wordt er gezwommen, gesnorkeld en gelezen. Toch nog een rustig dagje dus.

Mohamed

Fantastisch