loonstra.reismee.nl

Dag 13 - onderweg

Dag 13 - onderweg

Na het ontbijt vertrekken we om 9.15 uur weer vanuit het hotel. We gaan vandaag richting Elmira. Het is een lange dag in de auto. Onderweg stoppen we om koffie te drinken in een restaurant rond 11 uur. Is natuurlijk een beetje laat maar iedereen zit al of nog weer achter een bord eten. Wij houden het bij koffie. We volgen een mooie route over binnenwegen dus de rit duurt wat langer dan over de snelwegen maar daardoor zie je meer. Yvette en ik zijn helemaal weg van huizen met veranda’s.

‘s Middags eten we in een ouderwets ogende diner. Het lijkt wel een oud treinstel maar daar is het wel wat breed voor. Het eten smaakt goed. Na de lunch rijden we weer verder en zijn rond half 4 in ons hotel. Dit hotel heeft een binnnen- en buitenzwembad en een fitnessruimte. Het buitenbad is helaas gesloten dius gaan we naar het binnenbad. Marnis gaat - uiteraard - eerst naar de fitness en komt dan ook nog even zwemmen.

We besluiten voor ons avondeten naar een pizzeria te gaan. De pizzeria die we uitgezocht hadden ziet er een beetje obscuur uit, daar gaan we dus maar niet heen. We rijden naar een andere en bestellen daar twee pizza’s om mee te nemen. Een van 18 inch en een van 14 inch. Ze zijn echt.megagroot. De smaakt valt niet tegen, ondanks de anijsachtige smaakt van de tomatensaus. Morgen is er weer een nieuwe reisdag.