loonstra.reismee.nl

Dag 16 - Onderweg

Dag 16 - Weer onderweg

Vandaag gaan we weer verder. We ontbijten toch in het hotel. Er zou geen ontbijt bij zijn maar dat bleeker wel te zijn. Wel zelf klaarmaken maar dat is prima. Wafels, havermout, fruit, yoghurt, brood, koffie, thee, sap er is genoeg. We zitten om 9 uur alweer in de auto. Zo rond 11 uur is het wel tijd voor een kopje koffie. We stoppen bij Wendy’s een van de vele fastfoodketens die hier zijn. We houden het bij een kleine koffie, maar echt small kan je het niet noemen… pfff wat een bak vol. Maar goed we kunnen weer even verder.

De lunch gebruiken we ergens in ee plaatselijk restaurant. Het smaakt allemaal heerlijk. Met een volle maag gaan we weer verder. We stoppen in Woodstock, nou je eigenlijk in Bethel, maar dit was de locatie waar het legendarische festival in 1969 is geweest. We bezoeken het bijbehorende museum. Erg leuk om daar alles te zien, er zijn veel filmpjes over alle gebeurtenissen die drie dagen, de chaos, de artiesten en de impact van dat alles.

Als we weg gaan zien we dat het parkeerterrein steeds voller komt te staan, er blijkt die avond een concert te zijn van de Counting Crows en de ons onbekende Rob Thomas. Het was nog niet uitverkocht maar we blijven toch maar niet. We moeten nog wat verder vandaag.

We rijden weer verder. Nog ongeveer 100 km. naar ons nieuwe hotel.

We maken nog even een korte tussenstop bij de beroemde OCC, Orange county choppers. De mannen die allerlei nieuwe en vooral aparte motoren bouwen. Ook bekend van de TV (voor de kenners dan).

Dan nog even in de auto en dan zijn we bij ons hotel in Fishkill.

We geven de auto nog even snelle wasbeurt want hij was wel erg vies gemaakt door de vogels. Morgen gaat onze reis weer verder.